İçeriğe git

Welcome to Kadim Dostlar ™ Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Resim

Online Paso Başvurusu

- - - - -

  • Yanıtlamak için lütfen giriş yapın
Bu konuya henüz cevap yazılmadı

#1
M.Karaman

M.Karaman

    Akıntıya Karşı Yüzen Adam

  • Özel Dost
  • 593 İleti
  • Gender:Male
  • Location:Merter/İstanbul
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ
İNDİRİMLİ SEYAHAT KARTI
ONLİNE BAŞVURUSU

Resmi ve Özel Örgün Eğitim (Anaokul, İlköğretim, Ortaöğretim Ve Yükseköğretim) kurumlarında kayıtlı olup, eğitim alan
. Öğrenciler İle
fiilen eğitim ve Öğretim Hizmetleri Sınıfında kadrolu/sözleşmeli ve tam zamanlı olarak görev yapan;
· Öğretim Üyeleri, (Profesör, Doçent ve Doktor)
· Öğretim Görevlileri, (Asistan, Uzman, Okutman ve Araştırma Görevlisi)
· Öğretmenler (Aday/Stajyer Öğretmen Dahil)
"İndirimli Seyahat Kartı" Alma Hakkına Sahiptirler.


Yukarıda belirtilen şartlara uyuyorsanız; sayfanın altında bulunan “Kabul Ediyorum” tuşuna basmadan önce aşağıda belirtilen usul ve esasları dikkatli okumanızı rica ederiz.

1- Birden fazla yapılacak başvurularda, her bir başvuru sonunda sayfadan çıkılarak tekrar online kart başvuru sayfasına giriş yapılması gerekmektedir.

2- AÖF ve Akşam Lisesi öğrencileri indirimli online seyahat kartı başvurusu ile seyahat kartı alamamaktadır. Kart almak için kayıtlı oldukları öğrenci bürolarına başvurmaları zorunludur.

3- GİH veya YH Sınıfında görev yapan MEB personeli, ücretli öğretmen, vekil öğretmen, usta öğretici vb. kişiler indirimli kart alamamaktadır.

4- İndirimli kart bedeli 5.00 YTL.'dir. Kartların herhangi bir sebeple yenilenmesi talebinde (eski kartın ibrazı şartıyla) 5.00 YTL., 1.kez kayıp-çalıntı kart talebinde 20.00 YTL., 2.kez kayıp-çalıntı kart talebinde 40.00YTL. ücret alınmaktadır.

5- Online kart başvurusu yapılmadan önce kart bedelini size en yakın T.C Vakıflar Bankası şubelerinde (kurum tahsilat servisinde) mevcut olan İETT Paso hesabına herhangi bir havale ücreti ödemeden yatırınız.

6- Banka dekontunu, kartınızı teslim alıncaya kadar saklayınız.

7- Ekte bulunan forma (en fazla 30Kb boyutunda) vesikalık fotoğrafınızı ekleyiniz.

8- Fotoğrafınızı resim alanında gördükten sonra formu noksansız ve doğru doldurunuz. Doğru beyanınız ve dikkatli bilgi girişiniz kartınızın en kısa sürede basılmasını sağlayacaktır.

9- Bilgi girişi tamamlandıktan sonra “GÖNDER” tuşuna basınız. Gerekli inceleme yapıldıktan sonra kartınız, başvuru tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içinde düzenlenecektir.

10- Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra Seyahat Kartı İstek Formunu, Okul/Üniversite öğrenci işlerine kayıt yaptırmak ve onaylatmak üzere buraya tıklayarak yazdırabilirsiniz.

11- Kart işlemleriyle ilgili bilgiler aşama aşama elektronik e-posta adresinize gönderilmektedir.

Kartınız basılmış ise:

KART TESLİMİNDE İSTENİLEN BELGELER

a. Seyahat Kartı İstek Formu, (Son Bir Ay İçerisinde Üniversite/Okul Öğrenci İş leri Tarafından Düzenlenmiş Tarihli, Kayıt No.lu, İmzalı ve Mühürlü Olacaktır.)

b. Kart Bedelinin yatırıldığına ilişkin son bir ay içinde düzenlenmiş (2)nüsha Banka Dekontu

c. Resimli resmi kimlik kartıyla birlikte

. Üniversite Öğretim Üyeleri Ve Öğretim Görevlileri İçin Personel Kimlik Kartı
· MEB Okul Öğretmenleri İçin Personel Kimlik Kartı
· Üniversite Öğrencileri İçin Öğrenci Kimlik Kartı
· Yabancı Uyruklu Öğrenci Ve Öğretmenler İçin Pasaport
· Diğer Okul Öğretmenleri Ve Öğrenciler İçin T.C. Nüfus Cüzdanı

Karaköy büromuza en kısa zamanda hafta içi her gün 8:30 - 16:00 saatleri arasında gelerek kartınızı teslim alınız. (Başkasına ait kimlik kartı ve fotokopi belgeler kabul edilmemektedir.)

12- Daha önce kart başvurusu yaptıysanız buraya tıklayarak referans no.sunu yazdığınızda kart işlemi hakkında kısa bilgi alabilir/kayıt düzeltme yapabilirsiniz. Bilgi eksikliği ya da resim bozukluğu nedeniyle kartınız basıl mamış ise; kart başvuru/referans numaranızı girerek kişisel bilgilerinizi kontrol ediniz. Gereken düzeltme yapıldıktan sonra “Gönder” düğmesine basınız. Eksik bilgileri tespit edilenlerin başvuruları 15 gün içerisinde düzeltilmezse, başvurular iptal edilmektedir.

13- Yanlış beyanda bulunanlar ve yanıltıcı belge düzenleyenler hakkında yasal İşlem yaptırılmaktadır.




Ayrıntılı Bilgi : iett.gov.tr'de
  • Erkan bunu beğendi




0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı