İçeriğe git

Welcome to Kadim Dostlar ™ Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Resim

Motosiklet Bilgileri | Sürüş Teknikleri |Araba İle Motor Arasınsaki Sürüş Farklığı

- - - - -

  • Yanıtlamak için lütfen giriş yapın
Bu konuya 1 yanıt gönderildi

#1
patriot34

patriot34

    KD ™ Dost

  • Kadim Dost
  • 2.836 İleti
  • Gender:Male
  • Location:iSTANBUL
ARABA İLE MOTOSİKLET ARASINDAKİ SÜRÜŞ FARKLARI

ARABA

1. Koltukta oturulur ve kumandalar vasıtasıyla araba yönlendirilip kontrol altında tutulur.
2. Fren yaparken yada dönüşlerde genelde 4 tekeri bir olarak kabul edersiniz.
3. Yol çalışması işaretlerine yada yan yol girişlerine karşın yavaşlarsınız. Daha dikkatli olursunuz ve çalışanlara ve iş araçlarına dikkat edersiniz.
4. Rüzgar? Ne rüzgarı? Direksiyonu biraz daha sıkı tutun.
5. Konuşmak, müzik, yemek hatta içmek mümkündür.
6. Yolcuların davranışları sürücünün dikkatini dağıtmak dışında sürücüyü etkilemez.
7. Fren genellikle kötü bir durumdan çıkmak için bir yoldur.
8. Frenler tek bir sistemdir. Siz sadece ne zaman kullanacağınıza karar verirsiniz.
9. Yağmur genellikle arabanızın kirlenmesidir.
10. Kendi gölgeniz o kadar önemli değildir.
11. Yol yüzeyindeki renk değişimlerine dikkat etmeniz gerektiğini bile bilmezsiniz.
12. Gaz sadece vasıtayı hızlandırmada kullanılır.


MOTOSİKLET

1. Motoru tüm bedeninizle tutarak beden ağırlığınızı sağa, sola ve ileri, geri aktararak motoru kontrol edersiniz.
2. Frenleme için iki tekeri ayrı düşünürsünüz. Ayrı rolleri vardır.
3. Araba ile aynıdır ama bir önemli ilavesi vardır. Asfalt üzerindeki yola yayılmış gevşek stabilize maddeler var mı dikkat edersiniz.
4. Kuvvetli rüzgarlar fazla yakıt tüketimi demektir ve ayrıca sizi yoldan da savurabilir.
5. Konuşmak bile sürücünün dikkatini dağıtabilir. Diğerleri ise ekstralarla gelir ve çok pahalıdır. Ayrıca değer mi?
6. Yolcularda sürüşün bir parçasıdır. Sürücüye karşı veya birlikte hareket edebilirler.
7.Kötü bir duruma düşüldüğünde genellikle gaz kurtarıcı olur. Dar alanla sınırlı kaygan zeminlere girildiğindeki ani kaymalar hariç kaygan zeminde lastik yol tutumu kaybolduğunda hafif bir gazlama durumu düzeltebilir.
8. Ön ve arka fren ayrıdır.(Birleşik ABS li yeni modeller hariç). Bazen birlikte bazen ayrı bazen değişik basınçlarda kuvvet uygulamalarıyla kullanırsınız.
9. Çok dikkat gerekir. Yağmur yolu kayganlaştırır, görüşü kısıtlar ayrıca sizin ıslanıp hastalanmamanız için önlemleriniz olmalıdır.
10. Gölgelere dikkat etmek zorundasınız. Onların görünürlüğünüz açısından ne anlama geldiğini bilmelisiniz.
11. Renk farkları sizin için önemlidir. Kayganlık açısından dikkatinizi çeken işaretlerdir. (Yağmurda mazot lekeleri gök kuşağı renklerini verir.)
12. Gaz hem hızlanma hem de hız kesmede kullanılır.


#2
olgun28

olgun28

    KD ™ Yakın Arkadaş

  • Kadim Dost
  • 204 İleti
Paylaşım İçin teşekkürler

Konu Hale tarafından 09 Temmuz 2010 Cuma - 08:18 tarih ve saatinde düzenlenmiştir





0 Kullanıcı konuyu okuyor

0 Kullanıcı, 0 Misafir, 0 Kayıtsız kullanıcı